onsdag 28. oktober 2009

Forberedning, Pakking Og Innsovning.

Nå sitter jeg og Torleif i Hallen på hovedbygget alene, klare for Bangladesh. Nesten alt er pakket. Bortsett fra noen små ting ( Alle bokserne mine henger blandt annet klisblaute nede i kjellern til tørk. Men det er jo 5 timer til vi reiser, så de tørker vel.)


Av Forbederedelser har vi gjort ca null. Vi har tatt noen vaksiner og kjøpt inn random crap som ivar sier vi kanskje kan trenge. Jeg kjøpte meg blandt annet ett forstørrelseglass. Du vet aldri helt hva man trenger på en tur til Asia.

Pakkingen gikk bedre en planlagt. Jeg har brukt rundt 2 timer på "pakking", hvor ca 20 min er effektiv pakkearbeid. Ellers har jeg blitt hindret av Torleif eller Tomas. Men sånn er internatlivet, vi kommer oss liksom ikke så fort frem.

Torleif har kun pakket det han mener han trenger.

Dagens Videoblogg:

Ingen kommentarer: