onsdag 28. oktober 2009

Pakking!

Okai.
nå er det 9 timer til før vi må møte utenfor hovedbygget, pakket og med alt utstyre vi skal ha med oss.
har vært i butikken og kjøpt:
- diverse jente greier.. hmmm.. =P
- hodelykter til 150 kr. (rema 1000) Det enkle er ofte det beste ^^,
- solkrem
- skrive blokk og penner.
MEN HOVED SPØRSMÅLET ER!!:
har jeg pakket???
NEI.
siste vask er på nå, har sortert litt ut ting jeg skal ha med. men mangler enda litt
stresser med å få photoshop på Pcen, mn det tar syyyykt lang tid.
rydder Pcen for plass, treeeeiiiigt.
og så er det å laste ned musikk så jeg kan høre på i en måned uten å gå helt berserk.
ellrs så sliter jeg litt ja.. haha.
men pakkingen tar en halvtime, max.
problemet er å huske alt jeg må ha med meg.
Ivar har heldigvis Passet,bilettene og visumet. så det slipper jeg å tenke på. ihvertfall til vi kommer oss til Gardemoen imorgen tidlig.
Det har ennå ikke kommet opp for meg at vi reiser. OM 9 TIMER!!!
men det går bra det =D

over and out!

Ingen kommentarer: