onsdag 28. oktober 2009

Hallo alle sammen.
Nå er det under 24 timer til avvreise til Bangladesh.
Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier vi alle gleder oss, men og gruer oss litt.
Jeg er egentlig livredd, haha. Jeg forstår nå at jeg fatter ikke at jeg har kommet meg oppi dette opplegget. Det er helt sykt. men jeg tror vikelig at det er verdt alle pengene, og den opplevelsen vi får der nede kommer til å gå videre med oss resten av vårt liv.
Mangen av oss har ennå ikke pakket, inkludert meg, men det kommer et fint innlegg om det senere. =D
Det eneste jeg synes er dumt er at ikke hele klassen skal være med. vi må etterlate 6 global elever alene. de kommer til å bli savnet, men de valgte Vietnam/kambodsja turen og det er flott, jeg kunne ønske selv at jeg kunne være med på begge, men disse turene koster Flesk! så man må velge og vrake, de fleste av oss uansett. hehe.
jeg håper alle som leser bloggen vår, får god insikt på hva vi gjør der nede, og hvordan vi har det. Dette blir en ekstremt spennende tur, og selv om jeg selv ikke er helt mentalt eller fysisk klar til denne turen, så skal jeg dra og klare dette. Jeg gleder meg spesielt mye til den 16 TIMERS flyturen ned til Bangladesh...wææææ... Kortstokk anyone!!!

Ingen kommentarer: