onsdag 28. oktober 2009

Trøbbel før avreise


Hei!

Ivar sier: alt som kan gå galt, vil gå galt når det passer dårligst.  

Det var akkurat det som skjedde med meg. To uker før avreise klarte noen å miste kameraet mitt i bakken, og samme dag kræsjet harddisken min. På toppen av det hele hadde jeg dovask. Jeg var virkelig overlykkelig den dagen...

Jeg tror jeg må ha dårlig karma eller noe... eller kanskje Odas ulykkesforbannelse har smittet over på meg?

Men på den positive siden skjedde dette før turen og ikke i Bangladesh (takk og lov!), så
nå gleder jeg meg bare til å få all pakkingen vel overstått, og slappe av på flyet (det kommer til å bli nok av tid til det, 16 timer!). 

Hanna var så grei å fikse Pc´en min, og i går fikk jeg tilbake kameraet mitt :-) Om jeg nå bare kunne finne den eksterne harddisken min...
 

1 kommentar:

www.tamsin.blogg.no/germanlife sa...

uflaks du hadde da :p god tur! ;)