torsdag 5. november 2009

"Flying Riczhae"

Det var ikke akkurat slik jeg forestilte meg de første dagene på tur: Feber og influensa.Jeg har heldigvis blitt kvitt feberen, så jeg er på bedringens vei.

For noen dager siden hadde jeg typisk nok et lite uhell når jeg satt på med riczhaen(en mann på sykkel som kjører deg rundt i en vogn). I det ene sekundet sitter jeg på plassen min, og aner fred og ingen fare. I det neste så kolliderer vi med en annen vogn, og jeg begynner å tippe forover. Det hele ender med meg liggende på bakken.

Jeg fikk noen par skrubbsår og en vond finger, men ellers klarte jeg å "berge livet".Det var så vidt jeg klarte å redde kameraet, men alt gikk heldigvis bra.Får håpe jeg går ulykkesfri de neste ukene...

1 kommentar:

Hanna sa...

Du Lillemor, du Lillemor : P
Du har virkelig uflaks du! Hadde kameraet gått istykker der, så vet jeg ikke helt hva jeg hadde sagt!
Men god bedring videre, og prøv å komme hjem igjen med alle lemmer i behold i alle fall! ; ) Hihi