lørdag 7. november 2009

Syk?

Hei hei folkens hjemma.
tenkte eg sko oppdatera litt me ka så skjer her nere.
d e rimeli varmt, men me har hatt litt mer overskya dager de siste 3 dagene, noe som passe perfekt.
men me har endel syke folk her nå.
Lillemor
Ingrid
Wanda
Jenny
Vegard
og de så e bob bob:
Therese (altså meg)
Susanne

noen e på beinå igjen, mn d ser litt dårlig ut for alle de andre så kan bli syke nå. heeeerli!!!

me har og nå fått kritikk og tebake meldinger om våre bilder. de slakta oss rimeli mye iforhold te ka me e vant me. hehe..
kjente eg va nervøs før eg viste bildene. og d va mange andre og.
me va på skolen fra ca. 08 te 19 idag.. laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dag.

sein middag på en knall god resturang. Vooooooooooooooooooooooooooooot! hette an. (Voot) knall go mat, mn siden eg e litt dårli fra før, så kjenne eg kvalmen og magen e iche heilt okå for å sei d sånn.. =/

eller så e d begynnelse på Assignment 2! imårå. alle må ha klart konsepte sitt, så. d blir spennende å se om me får dette her te =P

2 kommentarer:

Unknown sa...

l2type bokmål, plx!

Hvordan syk er det folk er?

Mats sa...

For internett-forkortelser er sa mye bedre...