søndag 8. november 2009

På vei hjem fra middag.. etter rushtid

8 kommentarer:

kuriosa sa...

Artig å se Eirik.
Hilsen mamma

Sondre Lysne sa...

Ser mistenkelig kjent ut det rommet der altså.....

Andreas sa...

Du sier noe der sondre.

Har du fått med deg noen ut å røyket sigar enda Ivar?

Savner frokosten, toast,honning og banan.
savner fried rise og kyllingen.
savner olddhaka og dhaka river.
savner shaidhul Alam og teen fra rett utenfor Pathshala.

Savner egentlig alt. hehe!

Eirik sa...

Frokosten består jo faktisk av, Toast, honning, Appelsinmarmelade og banan.

Men jeg og sikkert de andre er passe lei den nå. Så du kan sikkert få den :p

Jorunn sa...

Vi fant ut ca. en av de helt siste dagene at du egentlig kan få akkurat det du vil til frokost, type naanbrød. Bare et tips;) Kjenner følelsen av hvit sukkerloff ja, men fresh ananas, DET er godt det!
Og du kan ligge på gulvet på badet! Herlig!:D

--Jorina

Hanna sa...

Dere bor på rommet vårt! : D
Jeg trodde jo ikke dere skulle bo der i det hele tatt!
Ååååååååååh ^_^

Det viser seg nå at de to eneste tingene jeg ikke trodde jeg kom til å savne, hotellrommet og ananas, også trygt kan settes på listen over ting jeg virkelig vil se/smake igjen.

Det lukter mistenkelig som reunionstur senere altså. Eller hur? :>

Jorunn sa...

Eller hur JA! :D

Linnt sa...

ååå...heldiggriser. ja, den annanasen er syyykt god. også savner jeg mango-godteriet...hehe.
Ja hanna, vi MÅ tilbake ;)