søndag 1. november 2009

Norwegian celeb !

9 kommentarer:

Sondre Lysne sa...

Kva handla alt dette om da?

Anonym sa...

Hahahaha!

Wanda sitt ansiktsuttrykk i det ene bildet

"... wtf?"

XD I giggled.

hva i all verden skjer her?

-Julie

Andreas sa...

Jeg vil tilbake!

Blir nesten lei meg av å lese her.

Ivar, har du sett noe til fjorårets samarbeidselever?

Avik for eksempel ?

Hanna sa...

For en teaser!
Hva foregår?
Jeg vil også tilbake.
Jeg har tenkt på dere mange mange ganger siden dere dro!

Ivar Barane sa...

Andreas: Jeg har truffet fire fra i fjor. Jeg traff Bidjo i dag. Han hadde "fjesboka" med Sondre. 22 av elevene fra i fjor går fortsatt på skolen. De har undervisning stort sett på kvelden. Regner med at vi ser dem mer når vi begynner med workshopen på tirsdag.

Anonym sa...

Herlig utrykk Wanda. Her følte du deg comfy skjønner jeg :P

Hilsen Magnus

Linnt sa...

jeg å :P norske har jo blitt skikkelig berykta der nere jo,hehe. hils til alle kjente etterhvert da, ivar.

Hanna sa...

Hils masse til Bijoy! Misunnelig. EVIG misunnelig sier jeg! ; ) Men dere har fremdeles ikke sagt hva som foregår!

Eirik sa...

Kortversjon: Vi skulle på en utstilling. Fotografen som hadde tatt bildene (som handlet om tibet) ble arrestert mens han tok bildene. SÅ nå hadde kinas ambasade i Dhaka kommet for å stenge utstillingen, før den hadde begynt. Stort oppstyr. Også ble vi fokuset etter litt, om hva vi synes og mente. Sånn ca.